Ας είναι και χαλαρά… και η «τεμπελιά» στην προπόνηση επιτρέπεται!

Ας είναι και χαλαρά… και η «τεμπελιά» στην προπόνηση επιτρέπεται!

Όταν σκεφτόμαστε την άσκηση, σπάνια την συνδυάζουμε στο μυαλό μας με «τεμπελιά». Μόνο και μόνο το βήμα από την βολή του σπιτιού μας στο γυμναστήριο χρειάζεται δυνατό κίνητρο και αρκετή ενέργεια. Και αν τελικά τα καταφέρεις, καταλήγεις να σηκώνεις βάρη, να τρέχεις διαλλειματικές στον διάδρομο ή να δουλεύεις ενδυνάμωση στο TRX.

Αλλά ακόμα και στην προπόνηση ισχύει το να βρεις μία υγιή ισορροπία. Έτσι λοιπόν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα σου και κάποιες συχνά αποκαλούμενες «τεμπέλικες» προπονήσεις. Ακόμα και αν πιστεύουμε ότι τέτοιες προπονήσεις δεν μας προσφέρουν στο να βελτιωθούμε, γεγονός είναι ότι τελικά μας βοηθάνε και μας φέρνουν ένα βήμα παραπέρα σε κάθε περίπτωση.

Μερικές ιδέες – προτάσεις για εσένα:

Aerial Yoga

Για πολλούς (ακόμα) η Γιόγκα δεν αποτελεί ένα είδος σπορ, πόσο μάλλον όταν περιλαμβάνει το να κρεμόμαστε πάνω σε μία αιώρα. Ακόμα όμως κι αν στην Aerial Yoga δεν φτάνουν οι παλμοί σου στο μέγιστο, γεγονός είναι, ότι με την βοήθεια της βαρύτητας και συγκεκριμένων στάσεων δυναμώνεις τον κορμό σου και τονώνεις το κυκλοφορικό και καρδιαγγειακό σύστημα. Παράλληλα όμως χαλαρώνεις πνεύμα και σώμα και ενισχύεις την ιδιοδεκτικότητα του σώματος σου αναπτύσσοντας έτσι νέες σωματικές δεξιότητες!

Αναπνοές και χαλαρή κίνηση

Ξέρεις πως πρέπει να αναπνέεις; Σε πολλές περιπτώσεις, όπως π.χ. όταν έχουμε στρες, ξεχνάμε την αναπνοή, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για το σώμα και μας βοηθάει να χαλαρώσουμε. Υπάρχουν ειδικά μαθήματα για βελτίωση της αναπνοής ή -ακόμα πιο απλά- πολλά είδη Γιόγκα που μας μαθαίνουν την συμφωνία και τον συγχρονισμό της ροής της κίνησης με την αναπνοή. Δοκίμασε το!

Μυοπεριτονιακή άσκηση

Μπορεί στην μυοπεριτονιακή άσκηση να μην είναι η φυσική κατάσταση στο επίκεντρο, συμβάλλει όμως σε κάθε περίπτωση στην χαλάρωση των μυών, στην διόρθωση μυϊκών ανισορροπιών όπως και στην αύξηση της ευλιγισίας. Απλά και μόνο με την χρήση ενός αφρώδους κυλίνδρου μπορείς λοιπόν να κάνεις ασκήσεις για να βελτιώσεις την μυϊκή ανάκτηση και να αποκαταστήσεις πιασμένους ή τραυματισμένους μυς βελτιώνοντας την κυκλοφορία τους αίματος στο σώμα!

Η ομάδα του Fitnesshood