Επιδόρπιο για την κλασική κρίση… βουλιμίας!

Επιδόρπιο για την κλασική κρίση… βουλιμίας!

Ποιος δεν το έχει ζήσει; Προπονείσαι συχνά, προσέχεις την διατροφή σου διατηρώντας την σωστή ισορροπία και φαίνεται να τα έχεις όλα υπό έλεγχο… όμως τότε είναι που έρχεται η στιγμή και σε πιάνει η πείνα ή αλλιώς… «βουλιμία»!

Κλασικά έχεις για εκείνες τις στιγμές μία μπάρα πρωτεΐνης στην άκρη. Σε πολλές περιπτώσεις δε τυχαίνει να έχεις και ένα σωρό λαχταριστά τσιπς και σοκολάτες στο ντουλάπι που σε φέρνουν σε πραγματική δοκιμασία!

Τι πρέπει να κάνεις; Φυσικά δεν χρειάζεται να πετάξεις τους αναφερθέντες πειρασμούς στα σκουπίδια! Τα μικρά cheatmeals αποτελούν ως γνωστόν βάλσαμο για την ψυχή!

Εναλλακτικά (και ίσως για την επόμενη φορά) σου εκμυστηρευόμαστε σε αυτό το άρθρο πως μπορείς με λίγα και απλά υλικά να φτιάξεις ένα εξαίσιο σνακ ή επιδόρπιο, φυσικά με λίγη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες.

Το θαυματουργό όπλο – τα υλικά:

200γρ. γιαούρτι (124kcal, 22γρ. πρωτεΐνη, 8γρ. υδατάνθρακες, 0,4γρ. λιπαρά)

50γρ. πολτός μήλου (32,5kcal, 0,15γρ. πρωτεΐνη, 7,5γρ. υδατάνθρακες, 0,1γρ. λιπαρά)

15γρ τριμμένο αμύγδαλο (96,5kcal, 3,6γρ. πρωτεΐνη, 0,86γρ. υδατάνθρακες, 7,95γρ. λιπαρά)

15γρ. τριμμένο φουντούκι (96,6kcal, 1,8γρ. πρωτεΐνη, 1,58γρ. υδατάνθρακες, 9,24γρ. λιπαρά)

5γρ. σπόροι Chia (22,87kcal, 1,1γρ. πρωτεΐνη, 0,1γρ. υδατάνθρακες, 1,67γρ. λιπαρά)

1 μήλο (μεσαίου μεγέθους) (65kcal, 0,4γρ. πρωτεΐνη, 14,3γρ. υδατάνθρακες, 0,5γρ. λιπαρά)

25γρ. μύρτιλα (10,5kcal, 0,15γρ. πρωτεΐνη, 1,85γρ. υδατάνθρακες, 0,15γρ. λιπαρά)

Συνολική θρεπτική αξία: 447,97kcal, 29,2γρ. πρωτεΐνη, 34,18γρ. υδατάνθρακες, 20,01γρ. λιπαρά

Εκτέλεση

Αρχίζουμε με το γιαούρτι ως βάση σε ένα μπολ.  Από πάνω περιχύνουμε πρώτα μία στρώση πολτοποιημένου (στο μίξερ) μήλου (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη). Στην συνέχεια προσθέτουμε το φουντούκι και το αμύγδαλο μοιράζοντας τα ομοιόμορφα σε μία στρώση. Έπειτα απλώνουμε μία στρώση μύρτιλα ολοκληρώνοντας έτσι την πρώτη φάση επίστρωσης. Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία από την αρχή με την ίδια σειρά μέχρι να χρησιμοποιήσουμε όλα τα υλικά, το οποίο φυσικά εξαρτάται από το μέγεθος του μπολ που έχουμε επιλέξει. Στο τέλος προσθέτουμε από πάνω τους σπόρους Chia και έτοιμο το λαχταριστό και ταυτόχρονα θρεπτικό επιδόρπιο μέσα σε μόλις 5 λεπτά!

Απολαύστε το και αντιμετωπίστε την κρίση βουλιμίας με καθαρή συνείδηση 

Η ομάδα του fitnesshood