Τα δικά μας 5 τιπς για την προπόνηση στις κρύες ημέρες του χειμώνα!

Τα δικά μας 5 τιπς για την προπόνηση στις κρύες ημέρες του χειμώνα!

1 – Συνεχής άσκηση

Ακόμα κι αν η ανάγκη να μείνεις στο σπίτι στις υγρές και κρύες ημέρες είναι σαφώς πιο αισθητή απ’ ότι το καλοκαίρι, συνέχισε να προπονείσαι τακτικά για να κρατηθείς φιτ και υγιής. Έτσι μειώνεται και η πιθανότητα να βρεθείς την άνοιξη πανικόβλητος μπροστά σε ένα  «φορτωμένο» πρόγραμμα προπόνησης που σημειωτέων μπορεί να σε οδηγήσει σε τραυματισμό. Καλύτερα λοιπόν δούλευε συνεπώς και μακροπρόθεσμα για το σώμα και την υγεία σου.

2 – Δοκίμασε νέα πράγματα

Εάν έχεις σκοπό να κάνεις ένα διάλλειμα από την συνηθισμένη σου προπόνηση λόγω καιρού, τότε άδραξε την ευκαιρία και δοκίμασε κάτι καινούριο. Με το fitnesshood σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ διαφόρων ειδών προπόνησης, εξειδικευμένων προπονητών αλλά και «locations». Δοκίμασε κάτι το οποίο δεν έχεις ξανακάνει και ίσως ανακαλύψεις την νέα σου αγαπημένη προπόνηση. Μην ξεχνάς πως βάζοντας το σώμα σου σε νέες δοκιμασίες αναπτύσσεις νέες δεξιότητες και ανοίγεις τους ορίζοντες της αντίληψής σου.

3 – Προπονήσου στο σπίτι

Δεν μπορείς ή δεν θέλεις καν να βγεις από το σπίτι; Τότε μπορείς κάλλιστα να μεταφέρεις την προπόνηση στο σπίτι. Για το κατάλληλο πρόγραμμα «σπιτικής προπόνησης» μπορείς ιδανικά στην αρχή να συμβουλευτείς έναν προσωπικό γυμναστή, που θα εστιάσει στις ανάγκες αλλά και δυνατότητες σου. Εναλλακτικά μπορείς βέβαια να χρησιμοποιήσεις την φαντασία σου ή ακόμα και σχετικά βίντεο που προσφέρονται στο ίντερνετ.

4 – Πίνε αρκετά

Το φθινόπωρο και τον χειμώνα ίσως δεν νιώθουμε την δίψα τόσο γρήγορα ή έντονα όπως το καλοκαίρι. Αλλά και σε αυτές τις εποχές πρέπει να λαμβάνεις αρκετά υγρά, τα οποία φυσικά είναι το ίδιο σημαντικά στο κρύο όπως και στην ζέστη. Το νερό ή το τσάι ενεργοποιούνε τον μεταβολισμό, σε κρατάνε περισσότερο χορτάτο και φυσικά βοηθάνε να αδυνατίσεις προωθώντας την καύση θερμίδων.

5 – Κάνε αρκετό ζέσταμα

Εάν έξω έχει κρύο, χρειάζεσαι λίγο περισσότερο χρόνο μέχρι να ζεσταθούν οι τένοντες και οι μύες σου. Αυτό ισχύει εξίσου και όταν πρόκειται για κρύους χώρους άσκησης. Επένδυσε λοιπόν στην αρχή αυτήν την σχετικά λίγη ώρα για το ζέσταμα, γλιτώνοντας έτσι πιθανές κράμπες ή θλάσεις μυών. Γενικά όσο πιο κρύο έχει, τόσο πιο πολύ θα έπρεπε να διαρκεί το ζέσταμα σου.

Καλή συνέχεια στις κρύες ημέρες που έρχονται και μην ξεχνάς… όποιος κινείται δεν κρυώνει! 

Θερμούς χαιρετισμούς!

Η ομάδα του fitnesshood